Ramona Badescu, declaratie soc! "Cred ca am fost inselata cu inteligenta!"

A iubit, a fost iubita, dar crede ca a fost si inselata! Frumoasa Ramona Badescu a dezvaluit, intr-o emisiune la Prima TV, cum ar reactiona daca l-ar prinde pe barbatul iubit cu... alta!
Intrebata daca a fost tradata vreodata de barbatii din viata sa, Ramona a dat un raspuns pe cat de suprinzator, pe atat de sincer.
"Cred ca am fost inselata. Dar cred ca am fost inselata cu inteligenta pentru ca nu am aflat. Nu mi s-a intamplat niciodata sa vad! Eu nu as putea sa stau sa vad. As pleca si nu m-as mai uita in urma. Ar mai avea sens sa ma vada, sa nu ma vada... Lovitura este a mea, rana ar fi a mea. Orice ar fi de spus dupa aceea, m-a vazut, nu m-a vazut, vine sa ceara iertare, nu vine sa ceara iertare, e inchis! S-a inchis! Eu nu as ierta infidelitatea” , i-a marturisit vedeta moderatorului Alexandru Constantin.
Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu