Dupa sapte luni, Dorian Popa mai are inca cosmaruri cu jungla! “N-am sa uit niciodata cum imi numaram orezul pe care il mancam zilnic! Imparteam o cana la 12 insi”

Dorian Popa s-a descurcat de minune in jungla, insa aventura de supravietuire in show-ul de la PRO TV nu o va uita nicioadata.
Cantaretul sustine ca participarea la “Sunt celebru, scoate-ma de aici” l-a ajutat din punct de vedere mental si al rezistentei. “Au trecut sapte luni de la concurs, dar inca imi amintesc tot ce s-a intamplat acolo. A fost extrem de greu, dar cu toate acestea, am putut sa imi demonstrez mie cat de bine pot sa ma descurc in situatii de criza. De atunci, am o incredere in fortele proprii pe care nu am avut-o niciodata. Toata experienta a fost fantastica. Singura problema a fost legata de hrana. Nu uit socul pe care l-am avut prima data cand ni s-a dat mancarea. La 12 insi, ne-au adus o cana de orez la pranz si una de fasole la… cina. Nu va inchipuiti, numaram orezul pe care il mancam zilnic, aveam senzatia de multe ori ca mor de foame. De altfel, cand am iesit din competitie si pe platouri era mancare, am dat iama in toate. Nu mai conta ce era acolo, produse de la fast-food, friptura, fructe, am luat din toate. Doar iesisem din jungla, nu mai vazusem asa ceva de saptamani intregi”, a declarat Dorian, in exclusivitate, pentru WOWbiz.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu