Prodanca, pe urmele Angelinei Jolie! Si-a scos silicoanele de teama sa nu aiba cancer la san, la fel cum a facut si celebra actrita americana in urma cu doi ani!

Ana Maria Prodan a socat, azi, cand a anuntat ca isi va scoate silicoanele, pentru ca ii este teama sa nu se imbolnaveasca de cancer la san.
“Pe fondul unor antecedente in familie in ceea ce priveste cancerul la san si a faptului ca sunt o sustinatoare activa a luptei impotriva cancerului la san, am luat decizia de a mi scoate implanturile de silicon”, a fost declaratia impresarei, care pare sa o ia pe urmele altei celebritati, de data aceasta de la Hollywood, Angelina Jolie, care a facut cateva interventii incredibile in 2013.
Mai mult, fata de romanca, Angelina Jolie a fost si mai dura cu propriul corp. Actrita este purtatoare a genei BRCA1, care predispune la cancer, lucru ce a determinat-o, in urma cu cativa ani, sa se supuna unei duble mastectomii preventive pentru a nu avea vreo tumoare in organism. Decizia a fost luata si pe fondul pierderii mamei, bunicii materne si a unei matusi din cauza acestei boli, iar unii markeri biologici ar fi putut fi interpretati ca semnale ale unui cancer aflat intr-un stadiu incipient.
Dupa interventia chirurgicala, Angelina i-a uluit pe jurnalisti. "Indiferent de hormonii inlocuitori pe care ii iau, acum am intrat deja la menopauza", a spus vedeta americana. "Nu voi mai putea sa am alti copii si ma astept la anumite schimbari fizice. Insa ma simt linistita in legatura cu tot ce va veni, nu doar pentru ca sunt puternica, ci si pentru faptul ca imi dau seama ca acesta a fost un moment care face parte din viata. Nu e nimic de care sa te temi. Ma simt in continuare feminina si mandra de alegerile pe care le-am facut pentru mine si familia mea. Stiu ca fiii si fiicele mele nu vor fi niciodata nevoiti sa spuna: «Mama a murit de cancer ovarian»", a spus vedeta, care a mai specificat ca ar face orice ca sa nu ajunga sa aiba aceasta maladie teribila, inclusiv sa ramana fara alte organe interne.
In atari conditii, se poate spune ca temerea americancei a fost la fel cu a Prodancei, si ea adepta unor solutii radicale pentru a preveni o boala incurabila.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu