Foto | La sanii acestia renunta Anamaria Prodan! Sexy-impresara are dureri de spate din cauza bustului prea mare! Vezi cati mililitri au silicoanele ei

Anamaria Prodan se afla in Turcia, la o clinica privata renumita, unde isi face o noua interventie chirurgicala la nivelul sanilor. Nu, nu-si pune silicoane, ci renunta definitiv la ele!
Anamaria Prodan a luat o decizie care i-a socat pe multi. Impresara a decis sa renunte la implanturile cu silicon pe care si le “montase” in urma cu cativa ani ca sa-si ridice sanii. Ea a avut un bust generos mereu, insa, la un moment dat l-a micsorat ca sa scape de durerile de spate. Tot atunci, Anamaria si-a pus implanturi mici, de 100 ml, ca sa-i ridice, dupa cum ea a declarat.
“In comparatie cu alte femei, am avut norocul de a fi inzestrata de la natura cu un bust generos. Nu a fost nevoie sa imi fac implant pentru a arata perfect, dimpotriva, la un moment dat, a trebuit sa recurg la o metoda, poate neobisnuita la acea vreme, de a-mi micsora sanii pentru a nu mai avea probleme cu coloana! Dupa ce am nascut-o pe Sarah, sanii mei au devenit tot mai grei si, cu cat trecea timpul, nu mai puteam sa ii suport. Ma durea tot corpul si abia mai puteam respira. Asa ca am venit din America si m-am dus direct la doctorul Bratu, la clinica acestuia de la Timisoara. Aflasem ca este un as in materie si am avut incredere ca daca ma va opera el totul va fi perfect. Medicul mi-a micsorat bustul si, la final, pentru fermitate, mi-a pus si un pic de silicon la baza sanului. Sunt ani de atunci si niciodata nu am mai avut probleme de sanatate”, ne declara Prodanca anul trecut.
Astazi, sexy-impresara isi va scoate si pungile de silicon de 100 ml, cele pe care si le-a pus in urma cu cativa ani ca sa-si ridice bustul. Anamaria sustine a luat aceasta decizie pentru ca ii e frica de un eventual cancer de san, avand in vedere ca are antecedente in familie. Conform unor apropiati, Anamaria are probleme de coloana si o solutie pentru a scapa de acestea este, conform medicilor, micsorarea sanilor. Ea are trei hernii de disc pentru care face frecvent diverse tratamente si exercitii.




Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu