N-o sa iti vina sa crezi cu ce isi umple valizele Andreea Berecleanu cand pleaca din tara: "Pur si simplu mi se lipesc de maini"

Andreea Berecleanu a dezvaluit cu ce isi umple valizele atunci cand pleaca in strainatate.
Andreea Berecleanu a postat pe contul ei de Facebook cateva fotografii un kit de bucatarie de care este foarte mandra.
"Iata cu ce imi umplu eu de cand ma stiu valizele, atunci cand plec chiar si pentru 2 zile in strainatate. Dar, bineinteles, cumpar si de la noi. Pur si simplu, unele mi se lipesc de maini. Cred ca am toate accesoriile posibile pentru bucatarit. Cum trebuie sa apara copiii de la scoala, m-am gandit sa le frig 2 hamburgeri in recipiente speciale. Iar sosul de barbecue e tot din valiza:), preferatul lui Petru! Perfectiune in doar 10 minute! Si mai am un kit tot pentru hamburgeri dar alt model, alt material, asta data viitoare", a scris ea.


Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu