FOTO EXCLUSIV! Vedeta XXX Aysha Rouge si-a pus “silicoane gigant”! Starleta care l-a innebunit si pe Leo de la Strehaia are sani imensi! Vezi cum arata acum bustul ei

Vedeta XXX Aysha Rouge, pe numele sau real Anda Ruga, si-a facut recent o interventie estetica la nivelul sanilor. Bruneta si-a pus silicoane de cate 450 ml fiecare!

Aysha Rouge, regina sexului oral de Romania, dar si femeia despre care s-a spus ca ar fi avut o relatie si cu Leo de Strehaia, s-a operat, zilele trecute, la medicul estetician Victor Schwartz. Bruneta si-a pus silicoane imense, asa cum si-a dorit, si e extrem de multumita de rezultat.
“Luna asta este ziua mea, asa ca am decis sa-mi fac un cadou si mi-am pus silicoane, si acid hialuronic in buze. Implanturile sunt de cate 450 ml fiecare, mi-am dorit sa fie mai mari, iar dupa ce m-am consultat cu medicul, Victor Schwartz, am decis ca aceasta sa fie marimea. Sunt foarte multumita de rezultat, am fost sa-mi schimb pansamentele, port bustiera si ascult recomandarile medicului”, ne-a declarat Anda Ruga.
Aysha Rouge, pe numele ei adevarat Anda Ruga, e una dintre cele mai in voga actrite XXX de nationalitate romana in Europa. Ea lucreaza cu mai multe case de productie, iar cea mai mare parte a timpului si-o petrece in Ungaria, la Budapesta.
Pe 15 octombrie, Anda va implini 24 de ani.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu