EXCLUSIV! Simona Gherghe si-a luat teapa vietii?! E tarata prin tribunale pentru ca i-a luat apararea unei mame care sustine ca medicii i-au imbolnavit copilul! Insa femeia e acuzata azi ca a inventat suferintele baietelului ei ca sa faca rost de bani

Simona Gherghe este parte intr-un proces complicat, declansat dupa aparitia si dezbaterea in emisiunea ei a unui caz medical aparent problematic.
Dupa ce a dezbatut in emisiunea ei, in octombrie 2014, cazul lui Codrin Preda, un baietel care s-ar fi imbolnavit de ciroza ca urmare a unui tratament gresit primit de la medic, Simona Gherghe s-a trezit chemata in instanta chiar de doctorul acuzat.
Alaturi de Gherghe, doctorul Simiciuc a convocat-o la judecata, pentru lezarea imaginii, si pe mama lui Codrin, cea mai vehementa contestatara a sa: "Am mers la pediatru, care ne-a spus ca baietelul are ficatul plin de viermisori. M-am uitat la sotul meu, dupa care i-am spus medicului ca viermisorii sunt in intestin, nu in ficat. Mi-a dat o fiola de antibiotic, moment in care i-am spus ca este alergic la medicament. Atunci medicul mi-a spus ca a dat la foarte multi copii si nu o fi al meu mai breaz. La scurt timp dupa ce i-am dat siropul copilului, au inceput sa-i apara niste bubite, apoi o iritatie, sa i se umfle buzele. L-am dus la Urgenta, unde mi-a zis medicul ca de ce nu i-am dat un antialergic. L-am luat pe baietel si am plecat cu el la un spital din Iasi, unde medicii l-au bagat de urgenta pe tratament pentru ciroza. La Fundeni ne-au confirmat faptul ca ciroza a debutat in urma administrarii acelui medicament dat de medicul pediatru", asta a declarat Catalina, mama lui Codrin, in emisiunea Simonei Gherghe,cea dupa care a izbucnit scandalul.
Astazi, 6 octombrie, procesul dintre doctorul Simiciuc, cel acuzat in direct de eroare medicala, pe de o parte, si Catalina Preda, dar si Simona Gherghe, de partea celalalta, are programata o infatisare importanta la Tribunalul Vaslui.
Cum Catalina Preda nu s-a prezentat pana acum la judecata, sunt mari sanse sa fie adusa astazi cu mandat intr-un proces din care se pare ca femeia nu are cum sa iasa prea bine, daca ar fi sa luam in considerare dezvaluirile presei locale.
Astfel, ziaristii de la vremeanoua.ro au scris ca, potrivit Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vaslui, femeia care il acuza pe doctor nu este ceea ce pare la televizor, inventand suferinte pentru copil cu scopul de a obtine bani din mila publica: "Este o forma de abuz si exploatare a copiilor. Atunci cand un parinte apeleaza la mila publica prin folosirea unor boli incurabile inventate si instigã copiii sa simuleze anumite comportamente, care sa atraga mila, putem spune ca este vorba despre exploatare, intrucat mama are un comportament dezorganizat si intentionat. Atunci cand copilul, in loc sa mearga la scoala, este plimbat pe la cabinetele medicale pentru a fi investigat, inseamna ca este abuz fizic. Chiar propriul copil, la evaluarea fãcuta, ne-a spus << Mama zice ca sunt bolnav, dar eu nu am nimic>>. Copilul este sanatos, ar vrea sa faca sport, sa se joace, sa invete, dar este abuzat de mama sa care îi inventeaza boli”, a declarat pentru vremeanoua.ro Ionel Bratianu, psiholog si responsabil al CPRUCANE Bârlad, referitor la caz.
Mai mult, Catalina Preda, femeia din cauza careia Simona Gherghe este tarata prin instante, a ajuns acum cateva saptamani la Politie, fiind acuzata de furt in perioada in care a fost bona pentru un copil de un an si jumatate!
Dupa ce a observat ca ii tot dispar bani din casa, barbatul care o angajase pe Catalina drept bona a instalat camere de luat vederi in casa, apoi - cand temerile i s-au confirmat - s-a dus cu inregistrarile la politisti. De mentionat ca barbatul care  a dat-o pe Catalina pe mana autoritatilor este sub control judiciar dupa ce a fost prins facand bani prin clonare de carduri!


Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu