Ajuns la sapa de lemn, un prezentator tv celebru de la noi e sarac lipit! "Mi se spune ca as fi persoana publica si ca ar fi cazul sa-mi pun in ordine dintii! Dar din ce sa-i pun? Din cei 2,5 lei pe care-i am ca avere completa?"

Cunoscutul prezentator Doru Braia, care a facut ani buni emisiuni la OTV si la National TV, a ajuns atat de rau cu banii dupa ce a ramas somer incat recunoaste ca nu mai are decat 2,5 lei in buzunar!
Invitat permanent la OTV, in vremurile de glorie ale postului lui Dan Diaconescu, unde discuta despre orice, dar mai ales despre paranormal, prezentatorul Doru Braia s-a remarcat anii trecuti si prin emisiunea "Talk Soc", pe care o modera la National TV. Dupa ce ramas somer, la finalul anului trecut, Braia a solicitat ajutorul amicilor de pe Facebook pentru a strange bani de chirie, a rezolvat pentru moment problema, dar a continuat sa traiasca foarte greu ulterior.
O dovada in acest sens este si ultimul mesaj al prezentatorului: "Mi se spune ca as fi "persoana publica" si ca ar fi cazul sa-mi pun in ordine dintii (din ce in ce mai putini!). I-as pune, dar cand vad tarifele stomatologilor parca as ramane in stadiul majoritatii romanilor:Mai bine o bere autentica in plus, decat dinti artificiali in gura! Filozofie! Nu?!", a povestit deznadajduit Braia, care a lamurit cu o singura replica si totalul sumei de care dispune acum: "Cam cat ar fi "efortul", din cei 2,5 lei pe care-i am ca "avere" completa?!".


Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu