8 iunie este o zi importanta pentru Diana Bisinicu: "Asta voi face toata viata mea!"

Cantareata a marturisit ca a ramas insarcinata dupa ce a fost la mormantul parintelui Arsenie Boca si de atuni merge in aceeasi zi, in fiecare an.

"De patru ani am o legătură foarte strânsă cu părintele. Îmi pare rău că a ajuns un subiect foarte comercial. Fetele de la Bambi mi-au spus despre părintele Boca şi le mulţumesc. Când m-am rugat dus acolo, m-am rugat să rămân însărcinată. Atunci, am început să lăcrimez. Nu că am vrut, aşa s-a întâmplat. La prima încercare de a rămâne însărcinată am rămas.

O prietenă care avea un copil cu hemofilie, avea nevoie să i se aprobe un formular pentru a putea merge cu copilul la operaţie. La o săptămână, i s-a aprobat şi a primit şi 1,5 milioane de euro pentru tratament. Prima dată am fost pe 8 iunie, în al doilea an am fost tot pe 8 iunie. Asta voi face toată viaţa mea", a precizat Diana Bişinicu la Antena Stars.
Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu