Lidia Buble a venit la Neata! Razvan a vrut sa fuga din platoul emisiunii: "Dani, eu nu te-am lasat niciodata la greu"/ "Clar esti gaina"

Razvan Simion a fost pus in dificultate in aceasta dimineata la Neata. Lidia Buble a fost invitata la emisiune!
Razvan Simion a avut mari emotii in aceasta dimineata cand Lidia Buble a venit la el in emisiune. Prezentatorul l-a rugat din suflet pe Dani sa o prezinte pe iubita lui.

"Hai noroc, e nevoie de tine! Eu nu te-am lasat la greu", a spus Razvan.

"Mie nu mi-a fos greu.. de multe ori. Ce pot sa fac?", a spus Dani.
"Simte-te confortabil!", a spus Razvan.
"Dragilor, cu umor in suflet, va prezentam , ai vazut clipul?", a intrebat Dani.
"Nu", a spus Razvan.
"Clar esti gaina in casa. Trebuia sa dai cu subsemnatul. Va invitam sa vedeti noul clip al Lidiei Buble", a spus Dani.


Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu