EXCLUSIV! SCANDAL URIAS! Mamicile celebre se revolta impotriva vaccinarii obligatorii! Anca Serea si Ani Cretu iau atitudine! "Daca trebuie sa ma pun inaintea trenului ca sa opresc aceasta lege, chiar o s-o fac!

Actrita de la "Vacanta mare" lupta pentru drepturile sale si ale copilului ei, Ieri o stire bomba a inflamat opinia publica si a largit prapastia existenta deja intre tabara parintilor care aleg sa isi vaccineze copiii si a celor care refuza acest lucru sau sunt selectivi in privinta serurilor de imunizare pe care le administreaza micutilor lor.
Ministerul Sanatatii a realizat un proiect al "Legii vaccinarii", conform caruia 9 vaccinuri vor fi obligatorii pentru orice copil. Proiectul prevede si sanctiuni pentru parintii care refuza imunizarea micutilor.  Propunerea celor care au lucrat la acest proiect este ca respectivii parinti sa poata fi reclamati la Protectia Copilului pentru “rele tratamente aplicate minorului”, acestia riscand sa fie trimisi in judecata pentru refuzul constant de vaccinare. Si mai grav este ca sanctiunea pe care o vor autoritatile este prevazuta de Codul Penal. In acest fel, parintii care nu vor sa-si imunizeze copiii risca inchisoarea si chiar sa-si piarda micutii.
Dupa cum se stie, una dintre cele mai infocate sustinatoare ale campaniilor anti-vaccinare este Olivia Steer, sotia lui Andi Moisescu. Exista insa si alte mamici celebre care si-au vaccinat copiii, dar refuza sa respecte intocmai lista celor  9 vaccinuri de imunizare. Printre acestea se numara Ani Cretu, actrita de la "Vacanta Mare", mamica unui baietel de doi ani si jumatate, dar si Anca Serea, vedeta TV care i-a daruit lui Adi Sina un baiat, in mai 2012, si o fetita, in ianuarie 2014.
Ani Cretu, alaturi de fiului ei, la aniversarea acestuia
Ani Cretu: “Daca ar trebui sa ma pun inaintea trenului ca sa opresc aceasta lege, chiar o fac. Am avut si inca mai am de tras cu fiul meu din cauza acestor vaccinuri. Eu sunt o mama patita. La 3 saptamani dupa ce l-am vaccinat de ROR, a inceput calvarul. A debutat cu rujeola infantum si stomatita aftoasa si, dupa alte 3 saptamani, diaree cronica. Am umblat cu el prin spitale, am facut analize pana si genetice, am trimis o analiza in Germania, m-a costat 3200 de lei o singura analiza genetica, iar genetic copilul nu are nimic, nicio alergie. Din luna martie am intrerupt orice medicatie de sinteza si de atunci este numai pe homeopate (de 8 feluri), tinctura de echinaceea si alte feluri de tincturi, ulei de chimen negru, presat la rece. Numai pe naturiste il tin, ceaiuri multe, suc de iarba de grau in fiecare dimineata. Nici nu-mi vin in cap toate produsele bio pe care le cumpar pentru el. Ma costa lunar 3000 de lei produsele bio, mancarea, homeopatele.
De un an si 5 luni nu exista noapte sa nu citesc minimum 2 ore despre vaccinuri, eliminari metale grele, caut magazine bio, ma uit sa cumpar iaurturi de soia, cu fructe, branza de soia, biscuiti fara gluten etc. Copilul e alergic la lactate, se umfla, i se umfla capul. Nu-i de gluma. Un an si ceva am umblat cu fecalele copilului meu in geanta pentru tot felul de analize. Mergeam de 3 ori pe saptamana la laboratoare ca sa fac analize. La un moment dat un doctor mi-a si zis: unele doamne umbla cu parfumuri in geanta, tu cari fecale… M-am rugat la Dumnezeu continuu. De un an dorm langa patul copilului, nu am somn. Daca aceasta lege se aproba inseamna ca noi suntem niste animale manate de niste interese financiare, interese intre Minister si firme, noi nu mai existam, suntem buni doar pentru impozite si taxe. Te face viitor consumator de spitale si medicamente. Asta face vaccinul!”, ne-a spus indignata Ani Cretu.
Anca Serea este mama a patru copii
Anca Serea: ”Fiecare parinte are dreptul sa decida pentru copilul lui. Atata vreme cat aleg cum sa il hranesc si cum il educ, sunt convinsa ca, sfatuita de medic, pot sa decid corect si in interesul copilului meu ce vaccin accept sa ii fie administrat si ce nu. Nu cred ca o institutie de stat, cum este cea mentionata mai sus, are dreptul sa ma oblige prin lege sa introduc in corpul copilului meu 7 doze de vaccin pentru boli care nici nu mai exista. Mentionez ca sunt una dintre mamicile care si-au vaccinat copiii, dar nu am respectat lista aceasta. M-am sfatuit cu medici, am citit, m-am informat si am decis in interesul copilului meu. Mi se pare inconstienta sa nu iti vaccinezi deloc copilulul, dar nu se poate sa se dea o directiva care sa te oblige si nici sa se voteze legi si sanctiuni pentru parintii care nu o fac si nu respecta lista celor 9 vaccinuri asa-zis obligatorii”.
Anca Serea si Adi Sina au impreuna doi copii. Aici sunt impreuna cu baietelul lor




Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu