EXCLUSIV! Crede cineva ca Oana Radu a slabit doar cu pastile?! Doua foste grasute ale showbiz-ului romanesc pun punctul pe i: "Sa fim seriosi, nu dai jos atatea kilograme fara sa-ti tai stomacul" Raluca Badulescu si Alina Dinca isi povestesc experientele

Cand a aparut pentru prima oara in fata publicului, in februarie 2012 pe scena de la “Vocea Romaniei”, Oana Radu cantarea 102 kilograme si, pe buna dreptate, putea fi incadrata la categoria persoanelor supraponderale. In urma cu un an si jumatate, artista a trecut la dieta si sport si, asa cum a sustinut, cu ajutorul unor pastile de slabit a reusit sa scape de un surplus de 55 de kilograme in primele 5 luni, urmat de inca 10-15 kilograme. Ceea ce inseamna ca in total, Oana si-a redus greutatea corporala cu 65 de kilograme.+
Transformarea sa a surprins pe toata lumea, Oana Radu fiind una dintre putinele norocoase care reusesc sa piarda in greutate atat de mult si cu ajutorul pastilelor de slabit, fara sa se ingrase dupa oprirea medicatiei.
Acest detaliu a dat nastere unor suspiciuni, existand deja mai multe persoane care se indoiesc ca artista ar fi reusit acesta performanta fara sa apeleze la bisturiu si la celebra operatie de micsorare de stomac.
Astazi, contactate de WOWbiz, doua persoane publice care au suferit o astfel de interventie si au inregistrat rezultatele dorite ajungand la jumatatea greutatii pe care o aveau initial, si-au spus punctul de vedere despre transformarea Oanei Radu. Este vorba despre artista Alina Dinca, “grasuta de la "Romanii au talent” care a suferit o interventie de micsorare de stomac in ianuarie 2015 si a pierdut pana acum 40 de kilograme, si Raluca Badulescu, afacerista care a topit 70 de kilograme in mai bine de un an si jumatate de cand a facut acelasi tip de operatie.
“Nu stiu daca s-a operat sau nu, dar o felicit mult pentru reusita. Stiu cat de mult s-a chinuit cu greutatea, dar sincer, nu stiu cat de adevarata este treaba cu pastilele atata timp cat imi amintesc cat de greu ii era cand vorbea despre mancare. Eu una gandesc exact la fel, mi-e foame si acum mereu (la creier nu au reusit sa imi faca nimic), incerc sa ma abtin cat pot de la dulce si chestii care ingrasa. Abia acum am inceput sa merg la sala pentru ca imi este mai usor sa fac exercitii. Dar singura nu ma duc. Merg cu iubitul meu. Singura nu pot sa fac mai nimic pentru mine. Gandul meu e tot la mancare. Nu mananc mai mult decat imi permite stomacul pentru a nu mi-l mari, dar in rest am nevoie de impingeri de la spate. Asa suntem noi astia grasi. Eu zic ca grasa o sa fiu si la 55 kg pentru ca imi place sa mananc. O spun asa pentru ca stiu ca sunt multi in situatia mea, iar la noi problema e la creier. Eu am reusit sa inteleg asta mai greu si incerc sa ma autoeduc. Sunt foarte putini oameni care au o vointa de fier si care reusesc sa isi formeze un mod de viata printr-o alimentatie corecta si sanatoasa cu mers la sala zilnic. Exista insa si oameni ca mine, supraponderali, care au reusit sa slabeasca cu ajutorul acestei operatii fara de care am fi murit sufocati de grasime. Sincer, eu fara operatie as fi ramas aceeasi femeie grasa si fara incredere in sine, cu refugiu in mancare.
Ma intrebati cum eram eu inainte de operatie? Nu ma mai machiam, nu ma aranjam, nu ma interesa de propria persoana.  Sa ma vezi acum cum ies afara din casa. Pai, ma schimb de trei ori pana imi place. Radeam ca altadata ma uitam la somonul afumat din vitrinele de la supermarket si ziceam ce dau eu 15 lei pe 100g de somon. Vezi ca acum nu numai ca imi iau somon, dar mananc 3 zile din el. Ideea e ca nu vreau sa lovesc in Oana. O cunosc de foarte mult timp si sincer ma bucur pentru ea. Daca a facut operatia, sa ii fie de bine, daca nu, bravo ei! Dar in 5 luni, 50 kg nu slabesti decat daca ai 200 kg (si te-ai operat) pentru ca atunci, cu cat esti mai gras, cu atat dai mai multe kilograme in primele luni. Sa nu uitam ca si la operatie organismul se opreste din slabit o perioada si apoi iar incepe sa dea. Eu am stat la 89 kg... 2 luni, timp in care imi parea rau ca m-am operat. Apoi, am inceput sa pierd din nou in greutate si pana acum am dat jos 40 de kilograme in opt luni”, ne-a declarat Alina Dinca.
Sceptica in privinta slabirii Oanei Radu cu ajutorul pastilelor, se arata si Raluca Badulescu, afacerista fiind de parere ca rezultate atat de bune ca in cazul artistei se pot inregistra mai degraba printr-o interventie chirurgicala.
“Eu pot sa fie desemnata daca nu regina, macar mama dietelor de slabit. Din experienta mea personala si de-o viata, in care am tinut toate dietele din lume, indiferent cat de stricta a fost nu am reusit sa slabesc un numar record de kilograme. Adica cum este cazul acesta - 55 de kilograme in 5 luni. Eu personal nu cred in pastile, in ceaiuri si alte leacuri si singura solutie cu rezultate foarte bune este operatia Gastric Sleeve, de micsorare de stomac. Eu vorbesc aici de persoanele supraponderale. Poti tine tu regim drastic, eu am tinut, si poti sa slabesti mult, cum am slabit si eu, dar in momentul in care opresti medicatia revii la greutatea initiala sau iei si mai mult. E obisnuinta organismului care are tendinta de a se intoarce la greutatea cu care era obisnuit. Dupa parerea mea, operatia de stomac este singura solutie viabila care garanteaza durata. Ma lupt cu kilogramele in plus de 35 de ani, stiu ce spun. Semnele existente pe corp dupa efectuarea ei sunt minore. Sunt trei puncte, ca niste ciupituri pe abdomen. Unul pe mijloc si alte doua pe lateral, pentru ca interventia se face laparoscopic. Ii urez Oanei succes si o felicit ca a slabit atat de mult pentru ca stiu ce inseamna. In rest, prefer sa ma abtin”, a declarat Raluca Badulescu pentru WOWbiz.



Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu