Ce spune sotia lui Bodo despre momentul in care si-a gasit credinta: "In inima mea am simtit rusine, frica si dorinta arzatoare de a ma apropia si impaca cu Dumnezeu!"

Loredana, sotia lui Bodo de la Proconsul, a dezvaluit cum s-a apropiat de Dumnezeu.
Bodo, de la Proconsul, si Loredana, sotia sa, sunt persoane foarte credincioase, ambii fiind botezati recent in religia penticostala. Loredana a dezvaluit ca nu a fost tot timpul atat de legata de Dumnezeu. "La nunta noastra, unul din cadourile pe care le-am primit de la parintii mei a fost o cruce cu cele 10 porunci inscriptionate pe ea. La aproape 1 an jumate, la masa fiind, mi-a atras atentia intr-un mod deosebit... era pe un pervaz... Cand am recitit poruncile, am realizat ca nu am respectat niciuna, si m-am intrebat: "cum de-mi merge bine, cand o sa platesc, de ce nu sunt bolnava"?!?! In inima mea am simtit rusine, frica si dorinta arzatoare de a ma apropia si impaca cu Dumnezeu... Cam asta a fost primul pas spre pocainta mea...”, a dezvaluit sotia lui Bodo.
Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu