Carmen Bruma si-a indeplinit un vis! A reusit sa alerge primul maraton: "Ma simt de parca m-a lovit un tren!'

Carmen Bruma isi dorea de mult timp sa alerge un maraton, iar astazi a reusit. 4 ore si 13 minute i-au trebuit vedetei sa parcurga cei 42 de kilometri.
Carmen Bruma e in culmea fericirii. Astazi a reusit sa-si implineasca un vis. A alergat primul ei maraton, iar bucuria e greu de pus in cuvinte.
"Am reuşit să termin primul meu maraton, am reuşit să parcurg 42, 195 de kilometri în 4 ore şi 13 minute. Mă simt ca şi când m-a lovit trenul, dar cu o incredibilă senzaţie de fericire. Mi-am dorit foarte mult să fac lucrul ăsta, nu este vorba neapărat despre condiţie fizică şi menţinere în formă, este despre depăşirea limitelor şi despre câştigarea respectului de sine," a declarat Carmen Bruma la Antena Stars.
Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu