A făcut SEX cu ea toată noaptea. Dimineaţa, tânăra i-a arătat SECRETUL ei: continuarea e ŞOCANTĂ

Un tânăr american a ales o modalitate inedită de a se răzbuna pe femeia cu care făcuse sex, după ce a aflat că aceasta avea un iubit
Un tânăr american, care a aflat că femeia cu care tocmai făcuse sex are un prieten, a ales o modalitate originală de răzbunare.
Bărbatul a scris rapid un bilet, adresat prietenului acesteia, pe care l-a lipit pe interiorul colacului WC-ului, sperând că acolo fata nu îl va găsi.
''Fata mi-a spus că are un prieten abia în dimineaţă de după ce am făcut sex. Îmi pare rău că ţi-o zic aşa, dar, dacă aş fi în locul tău, aş vrea să aflu. Scuze, frate'', a scris tânărul pe biletul lipit pe colacul de WC.
Apoi, tânărul a făcut o fotografie mesajului şi a postat-o pe Reddit. ''Am aflat că fata cu care m-am culcat are un prieten. Prin urmare, i-am lăsat un bilet sub scaunul de toaletă, pe care sper că ea nu îl va observa'', a scris tânărul pe reţeaua de socializare.
Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu