Leo de la Strehaia a recunoscut: inca este atras de Anca! A facut baie cu ea si a pipait-o peste TOT!

Dupa lupte nenumarate in care Leo o ruga pe Anca sa se imbrace si ea mai provocator sau sa mearga la plaja in costum de baie, fosta lui sotie a cedat. Aceasta si-a facut aparitia la piscina intr-un costum de baie, dar acest lucru nu a parut sa fie pe placul sotului.

"Unde s-a dus? Nu am batut-o din cauza lui Alin, ca e aici. Pe moment, imi vine sa o bat, sa o omor!", a marturisit Leo care i-a spus Ancai ca si-ar dori sa fie trei: "Vino cu mine si cu Dana in pat! Esti o femeie diabolica, hai afara!"

"Uite, vezi ce ma pui sa fac? Ai o obsesie cu alea doua. Vino incoa'! Ce faci, fugi de mine? Fa si tu acum un efort pentru mine, jegos ordinar. Am venit sa nu mai ai liniste. Sa stam amandoua? Cum i-ai bagat mana pe sub chiloti, nu iti era rusine? Fa-mi si mie. Ho, ca nu sunt invatata cu apa. Ia-ma in brate, nenorocitule, fortat te bag si in pat", a spus Anca tipand si injurand tot timpul.

"Ospatar! Adu o sampanie. Auzi, trebuie sa ma scapati de ea… Mai tineti-o acolo, sa aduca ospatarul sampania", a spus Leo la WOWbiz.

In tot acest timp, Anca il astepta pe Leo in piscina, uda toata. Din nefericire pentru ea, acesta a pacalit-o si a plecat cu Dana Criminala care se afla in acelasi hotel.
Printul tiganilor a marturisit ca inca tine la sotia lui si ca se simte atras de ea din punct de vedere fizic, chiar daca nu a mai vazut-o goala de peste un an si jumatate.

"Sincer... Ca sa evervez toate femeile din viata mea, nu-mi mai aduc aminte, de un an si ceva... Deci nu atat de mult, nu atat de mult... Am mai vazut-o, am mai dormit cu ea. Sincer, o sa fie o surpriza si pentru voi, si pentru toata lumea, da, ma atrage. Daca iesea afara si ma vedea ca plec cu Dana, imi spargea si masina", a marturisit Leo de la Strehaia pentru WOWbiz.

Fosta sotie a lui Leo a marturisit ca tine la ei si ca s-ar reindragosti de el daca ar petrece mai mult timp impreuna.

"Nu stiu, am simtit ceva parca eram si eu mai aproiata de el, ma simteam parca eram inconjurata de el, ma simteam altfel. Daca as fi cu el asa in fiecare zi, apropiata... Cred ca nu s ar mai uita la ele niciodata", a replicat Anca.




Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu