FOTO! Luciu, petrecere pe cinste de ziua ei! Iata cum arata locatia si afla cum se pregateste Nicoleta! Invitatii vor manca si carne de iepure

Nicoleta Luciu implineste frumoasa varsta de 35 de ani, motiv pentru care va organiza astazi o petrecere pe cinste la care a invitat cativa prieteni. Bruneta le-a pregatit un meniu spaniol, muzica live si multa sangria!

Nicoleta Luciu nu si-a mai serbat ziua intre prieteni de cativa ani, ea preferand sa faca petreceri departe de ochii curiosilor si, de cele mai multe ori, in sanul familiei. In acest an insa, bruneta a organizat o petrecere de pomina la un restaurant spaniol din buricul Capitalei, eveniment la care isi asteapta in jur de 20 de invitati.



“De cativa ani nu am mai dat asa petreceri cu prieteni, anul acesta implinesc 35 de ani si mi-am propus sa ma distrez tare. Am ales un meniu spaniol, invitatii vor fi serviti cu delicatese specifice, paella cu carne de iepure, cu fructe de mare, cu legume, am ales mai multe sortimente, pentru toate gusturile. Vom avea si muzica live si vom ciocni sangria. Abia astept”, ne-a spus diva.


Inainte de a-si da intalnire cu invitatii sai, Nicoleta Luciu va trage o fuga pana la medicul Kasem ca sa-si faca un tratament, la dentist, dar si la salonul de infrumusetare. “Dimineata merg la Kasem sa-mi fac un tratament de infrumusetare si reintinerire la fata, apoi merg sa fac un masaj corporal si sedinte de criolipoliza la abdomen, apoi la dentist ca sa-mi fac albire la dantura”, ne-a mai spus actrita.
Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu