FOTO EXCLUSIV! “Grasuta” de la “Romanii au talent” a devenit aproape silfida! Alina Dinca a slabit 40 de kilograme! Acum e fericita ca va incapea la nunta in rochita de mireasa la care a visat mereu!

WOW! Asta da transformare! Alina Dinca, una dintre cele doua “grasute” care o impresionau pe Andra pana la lacrimi cu prestatia lor, in 2011, cand participau impreuna la “Roamnii au talent” a devenit... slabuta!
Artista a suferit o interventie chirurgicala de micsorare de stomac, operatie care a ajutat-o sa scape de masa de de grasime care ii impacheta corpul, redefinindu-si astfel formele frumoase pe care si le pierduse in vremea in care fusese o persoana supraponderala.
In iunie 2015, Wowbiz prezenta in premiera cazul si transformarea sa uluitoare. Interventia avusese loc in ianuarie 2015, iar procesul pierderii in greutate a inceput imediat.

“In primele patru luni am slabit 30 de kilograme, iar din aprilie si pana acum inca zece. In total, in cele noua luni de la interventie, am pierdut in greutate 40 de kilograme. Ma simt excelent eu cu mine, cea noua, si sunt multumita ca am luat decizia de a ma opera. M-am dus la clinica doctorului Copaescu fara frica si cu sufletul deschis si am fost operata de doctorul Bogdan Smeu de la Clinica Ponderas. Rezultatele s-au facut simtite imediat, iar astazi incap in rochite la care inainte nici nu indrazneam sa ma uit, sa visez. Acum pot sa imi aleg rochia de miresa pe care mi-o doresc. La anul fac nunta!”, a declarat Alina Dinca pentru WOWbiz.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu