Banica Jr, luat crunt la misto! “E singurul roman care mai poarta gel in cap! Oricat de mult am vrea, nu dispare!”

Stefan Banica Jr. este ironizat pentru ca nu a evoluat deloc, din punct de vedere muzical, in ultimii zece ani.
Stefan Banica Jr. umple salile de concerte si se afla in topul vanzarilor de albume, dar nu este scutit de critici. Cariera cantaretului a fost ironizata de site-ul vice.com, care a trecut in revista, sub titlul E inca printre noi, desi ne-am saturat cu totii de el, si nimeni nu-l vrea”, “realizarile” acestuia: “In 2005, Stefan Banica Jr. a scos un album de duete, si a fost prin top-uri, pentru ca pe atunci lumea era clar intr-un haos total. A trecut un deceniu, si singurul roman care inca mai poarta gel in cap a lansat un videoclip nou, si toata lumea a oftat. Fix de asta am eu nevoie in 2015. O piesa in care Stefan Banica Jr. vorbeste despre iubire. El, care a divortat de mai multe ori decat un magnat american din industria petrolului. E ca si cum as merge la un betiv sa aflu cum poti pilota un avion”.
La final, site-ul il compara pe Banica Jr. cu cel mai longeviv politician roman, fostul presedinte Ion Iliescu: “Stefan Banica Jr. e ca un fel de Ion Iliescu al muzicii romanesti. Oricat de mult am vrea, nu dispare, si mi-e frica ca nu vom scapa niciodata de el”.


Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu