O adolescentă a murit în somn după ce a consumat această băutură! Toate barurile o au în meniu

O adolescentă din Marea Britanie a murit în somn, după ce a consumat cel mai ieftin cidru de pe piaţă.

Vezi continuarea pe Stirihot.com

Share on Google Plus

About Xvid Online

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu