WOW! Axinte a primit un super cadou de la sotie: o limuzina in valoare de 40.000 de euro

Florin Petrescu, alias Axinte, are o sotie care il iubeste la nebunie si il rasfata cu fel de fel de daruri, asa cum de altfel face si el de cand a cunoscut-o.

Daca indragitul actor i-a pus partenerei sale de viata lumea la picioare, prin cadouri scumpe si sentimente puternice, si ea a decis sa il raspunda in acelasi mod si, acum trei zile, l-a surprins cu un super cadou.

„Carmen mi-a cumparat un Audi Q5 foarte misto, pe care mi-l doream de foarte multa vreme. A facut ea ce a facut, l-a luat pe numele sau in leasing, si cand am ajuns acasa, mi-a inmanat cheile de la limuzina. Mi s-a parut un gest minunat si ii spun public ca nu am sa raman dator. O iubesc si intotdeauna am sa ii ofer tot ce-i mai bun. Deja ma gandesc la ce am sa ii ofer in viitorul apropiat, probabil un cadou de acelasi nivel”, a spus vedeta de la Kanal D pentru WOWbiz.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu