Celebrul Toto Cutugno doreste sa faca un duet cu nu manelist din Romania! Vezi pe cine a ales sa faca acest lucru!

Celebrul cantaret italian, Toto Cutugno, a venit in Romania pentru a canta la Festivalul International al Viei si Vinului de la Focsani.
Artistul a stat de vorba cu reprezentantii presei locale si a facut cateva dezvaluiri inedite despre anumiti artisti din Romania alaturi de care ar vrea sa cante.  "Ieri, cand am ajuns la aeroport, am cunoscut un grup de romani si ascultau un cantaret care se numeste Florin Salam. Am cautat pe internet si am ramas impresionat de aceasta muzica tiganeasca, cu influente arabe. Mi-ar placea sa fac un duet cu el. Imi place muzica sa. Un alt artist care imi place este solistul de la Holograf, Dan Bitman. Foarte bun", a spus Toto Cutugno, pentru cei de la Monitorul de Vrancea.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu