Andreea Antonescu, secretul siluetei sale: “Beau zilnic șapte-opt litri de apă”

Andreea Antonescu a dezvaluit care este secretul siluetei sale.
Andreea Antonescu spune că bea, zilnic, câte șapte-opt litri de apă.

“Obiceiul acesta îl am de mulți ani, de când au început problemele mele cu rinichii. Nu consum sucuri sau alte lichide, doar apă. Câte șapte-opt litri zilnic. Cred că ăsta e, de fapt, secretul siluetei mele. Și nu mă forțez să fac asta, pentru că mie mi-e sete întruna”, spune Andreea.
Sâmbătă seara, la “Te cunosc de undeva!”, Andreea Antonescu va interpreta cântecul „Bleeding Love”, din repertoriul Leonei Lewis, piesă despre care spune că i-a plăcut extrem de mult, încă de la momentul lansării.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu