Incepe razboiul intre transsexuali? Sexy Morosanca sustine ca are picioare mai sexy ca Tanja Iacobescu! “Daca particip eu la concurs de Miss iau locul 1”

Tanja Iacobescu, pe numele sau real Daniel Dudas, traieste de multi ani in Germania, unde se ocupa de un studio, face modeling si participa la concursuri de miss. Travestitul Sexy Morosanca ce-si duce existenta in Romania sustine ca e mai sexy ca Tanja si ca ea este cea care ar trebui sa participe la astfel de competitii.

Tanja Iacobescu a participat recent la un concurs de Miss ce a avut loc la cel mai mare cabaret din Repperban, Pulverfasst, din Hamburg, si a obtinut locul 4. Sexy Morosanca a luat foc cand a aflat asta!

“Pai, eu am picioare mai sexy ca ea, sunt frumoasa, am trup frumos. Daca m-as inscrie la astfel de concursuri as lua titlul de Miss. Doar ca eu nu stiu cum sa procedez sa ma inscriu. Sunt sigura ca as castiga pentru ca am picioare mai frumoase, mai lungi si mai sexy decat femeile. Daca s-a uitat el, Smiley, la picioarele mele… cand am participat la “Romanii au talent”, hai sa avem pardon”, sustine Sexy Morosanca.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu