EXCLUSIV! Gata, e oficial, Marijuana a bagat divort! "Nu mai este cale de intoarcere! Sebi locuieste deja in alta parte” Vezi ce spune despre zvonurile ca barbatul a batut-o mar

Dupa cinci ani de casnicie, Marijuana si sotul ei, Sebi, au decis sa puna capat relatiei si fiecare sa o ia pe propriul drum. Cei doi au depus deja actele la tribunal si vor divorta de comun acord, insa ambii vor avea grija de fetita lor.
Povestea de dragoste dintre Dana Coteanu, alias Marijuana, si Sebastian pare ca s-a terminat definitiv, odata cu dorinta cantaretei de a continua viata ca o femeie singura.
“Relatia dintre noi nu mai mergea demult! A fost iubire mare la inceput, avem si o fetita impreuna, insa, de la o zi la alta, totul s-a schimbat si, la un moment dat, am ajuns sa fim doar prieteni, nu si iubiti. Nu ne-am certat, asa cum si-au dat multi cu parerea prin diverse publicatii, Sebi nu m-a batut niciodata, nu mi-a atins nici macar un fir de par, doar poate uneori nu imi placea tonul cu care mi se adresa. Era prea sus!!! Atat! In rest, sunt speculatii! Din punctul meu de vedere, consider ca s-a dus iubirea, ca el trebuie sa aiba viata lui, iar eu pe a mea. Atunci cand nu te mai intelegi intr-o casnicie, mai bine continui singur. Ramanem prieteni! Asa, nu vom mai avem discutii care sa ne afecteze atat pe noi, cat si pe copil! E de o mie de ori mai bine!”, a declarat Dana, in exclusivitate, pentru WOWbiz.
Cantareata sustine ca, in acest moment, se intelege bine cu Sebastian si nu ii interzice nimic in privinta Elenei, fetita pe care o au impreuna. “Am fost la tribunal, am depus actele de divort si gata, nu mai exista cale de intoarcere! Sebi locuieste deja in alta parte, dar vine o data la doua zile sa isi vada copilul, il suna si ii face cadouri. E un lucru normal! De altfel, si primul meu sot se comporta la fel. Ii plateste fetei noastre, Alessia, pensia alimentara, o ingrijeste si o iubeste, chiar daca noi avem alte vieti. Eu consider ca a fi civilizat este cel mai important. Nu mai traim in secolul trecut, cand o femeie trebuia sa traiasca langa barbatul ei si sa il suporte pana la adanci batraneti, iar viata ei era un adevarat calvar”, a conchis Marijuana.

Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu