Dj Harra, pe masa de operatie! “De 5 ani sunt dependenta de tratament! Nu mai suport”

Dana Neacsu, alias Dj Harra, s-a decis sa se opereze ca sa scape de chin! Dj-ita are probleme serioase cu respiratia si de cativa ani e dependenta de tratament.

Zilele trecute, Dj Harra si-a luat inima in dinti si s-a programat la un consult amanuntit. Bruneta vrea sa se opereze la nas pentru ca are probleme cu respiratia.

“Vreau de multa vreme sa ma operez pentru ca sunt dependenta de picaturi de vreo 5 ani. Nu mai suport, plus ca nu pot respira cum trebuie. Am deviatie de sept si mi-am facut curaj sa merg la consult. In curand ma operez si poate imi “pilesc” putin si osul care e mai pronuntat, o sa-l fac mai mic. Si vreau sa-mi pun si silicoane, dar nu ma grabesc. Asta e o interventie estetica. Am considerat ca e mai importanta sanatatea decat frumusetea, asa ca prima data ma operez la nas. cu sanii nu ma grabesc, o sa-i fac, dar mai aman. Poate aman chiar pana cand voi face un bebe… sa ma operez dupa”, ne-a spus Dj Harra.



Share on Google Plus

About Reutersmediaa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu